معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در بخش طرح‌های اقتصادی قریب به ١٩ هزار میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز طرح‌های بزرگ استان را پیشنهاد دادیم که با آن موافقت شد و امیدواریم در سفر نهایی شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 26 May 2022

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مدتی پیش با ابلاغ استاندار کرمانشاه پیگیری مسائل مرتبط با سفر رئیس جمهور در دستور کار استان قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف اعم از عمرانی و اقتصادی موضوعات استان جمع بندی شده و در هفته اخیر هم در جلسه‌ای با معاون اجرایی رئیس جمهور تمام موضوعات استان توسط استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مطرح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این جلسه تصمیمات خوبی که قطعا برای توسعه استان مثمر ثمر و مفید خواهد بود اخذ و در جلسات بعدی که با معاون اول رئیس جمهور و در نهایت در سفر رئیس جمهور خواهیم داشت این موارد نهایی خواهد شد.

باباخانی گفت: میزان اعتبارات سفر نیز دارای بخش‌های مختلفی بود که در بخش طرح‌های اقتصادی قریب به ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز طرح‌های بزرگ استان را پیشنهاد دادیم که در جلسه گذشته با آن موافقت شد و امید داریم در سفر نهایی شود تا بتوانیم گام مهمی در راستای اشتغالزایی در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین است، برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار